Administració de Comunitats

GESTIÓ D’ATENCIÓ AL CLIENT

  • La gestora que correspon a la seva Comunitat, l’atendrà de forma personalitzada a les nostres oficines.
  • Preparació, enviament de convocatòria i assistència a la Junta General Ordinària / Extraordinària.
  • Seguiment dels acords de Junta.
  • Reunions amb President/a i membres Junta segons necessitats.
  • Accés a la informació de la seva Comunitat entrant amb el seu codi al nostre servei d’Administració online on podrà també realitzar consultes i gestions. Tots els copropietaris poden accedir en qualsevol moment a la informació de la finca.
  • Disposem de sala de reunions multimèdia amb capacitat per a 50 persones, sense cap mena de cost addicional a les despeses de gestió.
  • Posada en marxa nova Comunitat: tràmits pel traspàs d’informació amb l’administrador cessat. Anàlisi de les partides pressupostàries i noves propostes de millora.

  • Sol·licitar Pressupost

CONTROL ECONÒMIC

  • Comptabilitat.
  • Seguiment pressupost i de tresoreria amb President/a i altres membres de la Junta.
  • Gestió de cobraments de quotes ordinàries segons pressupost.
  • Gestió de pagaments autoritzats.
  • Tancament de l’exercici i confecció liquidació anual amb detall de les despeses i repartiment entre les entitats registrals.
  • Preparació pressupost exercici següent.
  • Control de la morositat.
  • Notificació i reclamació de pagament.

SERVEI DE MANTENIMENT

  • Avís urgent a industrials per averies o problemes.
  • Manteniment i conservació ordinari de l’immoble i zones comuns.
  • Proposta de reparació i rehabilitació de l’immoble. Manteniment preventiu de l’edifici.
  • Seguiment obres.
  • Gestions, reclamacions incidències amb companyies d’assegurances.
  • Preparació i cobrament de derrames extraordinàries.
  • Control normativa tècnica: Revisions periòdiques ascensor, gas, baixa tensió.
  • Sol•licita pressupostos per obres.

GESTIÓ JURÍDICA

  • Control jurídic dels contractes amb proveïdors de la Comunitat.
  • Seguiment i reclamació de morosos.
  • Control processos judicials.
  • Actuacions davant organismes oficials.

GESTIÓ TÈCNICA

  • Assessoria tècnica.
  • Projectes de reforma, rehabilitació.
  • Estudi i comparació d’ofertes, control pagaments en obres per certificacions, etc...
  • Gestió certificat eficiència energètica.
  • Gestió cèdules d`habitabilitat.

  • Sol·liciti Informació

Api

Som a Governador González, 35, entl. 1a - 43001 de Tarragona
977 23 75 15 - 977 23 74 66
Gestió de lloguer i vendes: 977 22 03 33
finquescesar@finquescesar.cat